wtorek, 31 stycznia 2012

#8

-NIE ! NIE ! NIE ! -krzyczał choreograf. Tak ja Bella i inne koleżanki z innych krajów wygrałyśmy konkurs gdzie zatańczymy do najnowszego teledysku One Direction.Cieszę się bo jestem ich fanką,może nie mam takiej obsesji jak moja przyjaciółka ,ale naprawdę ich podziwiam ,że zaszli tak daleko.
-Bello ! jeszcze raz ! SAMA ! -zatańczyłam taniec wszyscy się na mnie patrzyli.No ,ale co miałam zrobić? zatańczyłam cały taniec i umiałam.Nie wiem dlaczego z grupą się myliłam.Powinno mi wychodzić to lepiej.
-przerwa ! - krzyknął choreograf.Po dwóch sekundach na scenie nie było nikogo.Szłam chwiejnym krokiem do stolika z wodą.Obok niego stała Maggie moja koleżanka z pokoju.
-dobrze się czujesz ? bo jakoś inaczej wyglądasz-zapytała.
-tak , dobrze.
-mam nadzieję.-Dziewczyna postanowiła się porościągać.Po chwili dołączyłam do niej.Kilka minut póżniej znowu zaczęliśmy ćwiczyć układ.Harry cały czas się we mnie tempo wpatrywał.O co mu chodzi? Ostatnio kiedy z nim gadałam unikał mojego wzroku.Patrzył się na mnie tymi swoimi zielonymi oczętami.Chyba zemdlałam.Bo ostatni momęt jaki pamiętam to piękne tęczówki Harrego.Obudziłam się w białym pomieszczeniu.Podniosłam lekko głowę ujrzałam lokersa w którym bujam się od samego przyjazdu.Chłopak spojrzał na mnie zapłakanymi oczami.
-Bello jak dobrze ,że się obudziłaś ! zawołam lekarza !-wyszedł i po chwili wrócił ponownie ,a za nim lekarz i czwórka zgrai.
-co się stało ? -zapytałąm ochrypniętym głosem kiedy lekarz już wyszedł.
-zemdlałaś na próbie.Ale się nie budziłaś więc postanowiliśmy zadzwonić po pogotowie.I zapadłaś w śpiączke. Kompletnie nie wiemy dlaczego.-powiedział Harry.
-ile w niej byłam ?
-ponad tydzień.
-a co z teledyskiem ?!
-czekaliśmy na ciebie.-odpowiedział Blondyn.Styles posłał mu spojrzenie.A nagle wszyscy wyszli.
-Bella musimy pogadać.-powiedział z lekką chrypką.Widać było ,że jest zdenerwowany.
-Harry o co chodzi?-chłopak złapał mnie za rękę.
-Bello,kiedy cię zobaczyłem nie mogłem przestać o tobie myśleć , nie mogłem spać , jeść.Kiedy zamykam oczy pokazuję mi się twoja roześmiana twarz.Kiedy zapadłaś w śpiączkę myślałem ,że już cię nie uratują. Nawet nie wiedzieli co ci jest.Ja chciałem być z tobą.Bello zakochałem się w tobie.
-Harry..-zamilkłam,a jego twarz zbladła.-ja w tobie też.
Chłopak zadowolony rzucił się na mnie i zaczął lekko muskać moje policzko-.Nasza pierwsza randka będzie kiedy wyjdziesz ze szpitala -zaśmiał się i pocałował czule w usta.

Nie wiedziałam co wymyślić ;x
a to się tak jakoś ciągnęło i ciągnęło.
Dziękuje za podsunięcie pomysłu Jaryszce :*
@Maartuchaaa ♥

4 komentarze:

  1. Fajny! I poczekali na nią z teledyskiem.... ;D
    Może niedługo Zayn... ? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. AMAZAYN!!!!!!!! Jaki słodki Harold! A zagrac w ich teledysku kshfkjhsfhkgkds *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne! i jak ja bym chciała taki konkurs! nie lubię tańczyć, ale dla One Direction zrobię wszystko! hahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog . <33
    zapraszam do mnie . : )

    OdpowiedzUsuń