piątek, 27 stycznia 2012

#5

Obudziłam się w objęciach Nialla.Lekko zsunęłam jego ręke z mojego biodra.Jak najciszej wstałam z łóżka nie chcąc go budzić.Poszłam się ubrać i umyć , a gdy wróciłam jego już nie było.Zeszłam do salonu , chłopak oglądał poranne wiadomości.
-dzień dobry-podeszłam do niego i lekko musnęłam jego usta.
-chciałbym ,żebyś witała mnie tak codziennie.-mówił z uśmiechem.-Jesteś głodna ?
-mhm,strasznie.
-to weź sobie coś z lodówki ,a ja się ubiorę.
Poszłam do kuchni Horana wyciągnęłam z niej sałate ,serek i zrobiłam sobie kanapki.Wstawiłam wodę na herbatę.Po kilku minutach zszedł blondyn.Zaniosłam swoje śniadanie do pokoju i usiadłam obok chłopaka
-oo dziękuje ,że  zrobiłaś mi śniadanie-uśmiechnął się blondyn i wziął mi kanapke.
-ej to moje śniadanie ! idź sobie zrobić własne !
-ale ty tyle zjesz ?! - wyszczerzył się.
-no , a dlaczego nie ? a jak pójdziesz do kuchni wyłącz moje parówki.
Blondyn przypatrywał mi się z uśmiechem.
-no co ? Jedzenie to moje życie.
-Kochana gdzie ty byłaś całe moje życie ?!


@juliaaswag dziękuje za pomoc :*
pisać z kim następny ! ^^

4 komentarze:

  1. hahahahhahahahah LOVE IT :D dwa żarłoki omg *_________* ja ostatnio czuje sie jak niall cały czas żrę xd ♥ następny nie wiem. Liam? haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ja właśnie nie jem ostatnie czasy xD
      zobaczymy ! ^^

      Usuń
  2. aaaaaawwwwwwww! Nialler! aaawwww. Ale się jaram. Ja go kocham normalnie, jedzenie zresztą też... :P dużo weeny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Żarłoczny Niall z ukochaną ;D Czekam na nexta xD

    OdpowiedzUsuń