czwartek, 26 stycznia 2012

#4

Stałam w drzwiach i podśmiechiwałam się z Zayna.
-kto jest najpiękniejszy na świecie?-pytał się siebie patrząc w lustro.(GUTA SPECJALNIE DLA CIEBIE LUSTRO ! ♥)
-oczywiście ,że ty-zaśmiałam się ,a on spojrzał na mnie z dziwnym grymasem.
-nie ja, tylko ty.-chłopak podchodził do mnie powoli.Objął mnie w pasie i przybliżył do siebie.Lekko musnął moje usta.-Lepiej było by ci bez tej sukienki-powoli ściągał moje ramiączka.Podniósł mnie lekko w górę i zaniósł na łóżko.Muskał moje ciało.Powoli zdejmował moją sukienkę.
-Zayn-zaśmiałam się-zostawmy to na wieczór.-Włożyłam na siebie z powrotem sukienkę i zeszłam na dół. Chłopcy siedzieli w salonie i oglądali ''Moda na sukces'' ,weszłam do kuchni nalałam sobie soku i wróciłam do salonu śmiejąc się z nich. Po chwili spoczął obok mnie mój chłopak.
-mam nadzieję ,że dokończymy to wieczorem-szepnął mi na ucho.Posłałam mu uśmiech i dalej oglądałam serial.
-jak wy to możecie oglądać-zaśmiałam się,a Harry zmierzył mnie wzrokiem.
-to jest najlepszy serial na świecie ! nie znasz się.
Po serialu Harrego oglądaliśmy jeszcze jakieś nudne filmy.Liam i Niall co chwilę się miziali mówiąc przy tym ''Fizia Mizia'' , Louis i Harry siedzieli i bez znaku życia wpatrywali się w telewizor.Ja postanowiłam zrobić małą niespodziankę Zaynowi.
-Zayn za dziesięć minut przyjdź do mnie do pokoju-mrugnęłam do niego ,na co on poruszał brwiami. Postanowiłam ubrać moją nową niebieską bieliznę którą dostałam od Zayniątka.Po trudności z zapięciem od stanika położyłam się na łóżku,a przed tym zgasiłam światło.Słyszałam ,że ktoś wchodzi na schody.Po kilku sekundach w drzwiach stanął Zayn.
-oo w morde ! -powiedział trochę głośniejszym głosem.Zamknął za sobą drzwi i podszedł do łóżka. Zaczęliśmy się namiętnie całować , wodził swoimi dłońmi po moim ciele.Rozebrałam z niego koszule ,a potem jakoś poszło ,że żadne z nas nie miało nic na sobie.Kiedy lizał mnie po sutkach miałam ochotę zacząć się śmiać,ale nie zrobiłam tego bo głupio by było..
-masz?-zapytałam z uśmiechem na twarzy.
-tak.-założył gumkę na swoją zaynocondę i po chwili czułam jak się we mnie porusza.Jęknęłam z rozkoszy.
-przepraszam.-powiedział.
-nie nic się nie stało proszę zrób to jeszcze raz-on się zaśmiał i po chwili znów zaczął się mocniej poruszać.Po kilku minutach patrzenia sobie w oczy zasnęłam wtulona w jego tors.


Jednoparcik dla :
@swaag_malik i @orangedirection ! ♥
mam nadzieję ,że się podoba :)
@oliin_swag

5 komentarzy:

  1. hhahahhahaahahahahahahahhahaha zaynoconde :D i fizia misia ♥ ME GUSTA *______* czuję się zaszczycooona :D *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha . No wiesz nie każdy dostaję dedykacje :D

      Usuń
  2. ahahaha! jak ja kocham te twoje sceny łóżkowe xD wenki <3 a następny z Niallem? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fizia mizia rządzi! Świetne są te historie xD Czekam wiec na Niallera ! ;D

    OdpowiedzUsuń