niedziela, 29 stycznia 2012

#7 Moje życie bez ciebie nie miało by sensu.

Szłam do  hotelu w którym kazał mi się zameldować Louis.Bardzo się denerwowałam bo nie wiedziałam o co chodzi.
Miałam na sobie skromną szarą sukienkę przed kolano.Po dwudziestu minutach siedziałam już w hotelowym pokoju ,ktoś zapukał do drzwi.
-proszę.-zza drzwi wychyliła się pokojówka.
-pani chłopak zostawił dla pani list.-podała mi koperte i wyszła zamykając drzwi.
Otworzyłam kopertę i zaczęłam czytać:

      Kochana o 18 chciałbym z tobą poważnie porozmawiać..Będę na ciebie czekał w restauracji.
                                                                                                                                                L.

Poważnie porozmawiać? Czy on ma zamiar ze mną zerwać? Przecież ja go tak kocham..Tysiące myśli chodziło mi po głowie. Było dwadzieścia po siedemnastej.Wyszłam na balkon stałam tam jakieś dwadzieścia minut i patrzyłam na piękny Londyn,słońce już powoli zachodziło.Weszłam do środka bo zaczęło robić mi się zimno.Chodziłam po pokoju jak bym była nakręcona nie wiedziałam co ze sobą zrobić.Moje życie bez niego nie ma sensu.A jak ze mną zerwie? Była 17:55 postanowiłam już powoli udać się w stronę restauracji.Pokojówki które omijałam na korytarzu posyłały mi uśmiechy.O co chodzi do cholery?Weszłam powolnym krokiem do restauracji.Nikogo nie było.W pewnej chwili światła zgasły.Oświetlił się tylko jeden punkt.A tam klękał Louis.
-Sophie jesteśmy ze sobą już dwa lata. Kocham Cię jak głupek.Moje życie bez ciebie nie miało by sensu. Kochania..wyjdziesz za mnie ? -moje oczy się zaszkliły.I po co były te moje głupie myśli? Rzuciłam się na niego.
-oczywiście Louis ,że tak-szepnęłam mu do ucha.Wszyscy pracownicy hotelu zaczęli klaskać.
-Kocham Cię-powiedział i pocałował mnie namiętnie w usta.
-Ja ciebie też-odpowiedziałam i znów zatonęłam w jego malinowych ustach.


Nie żebym tego jednoparta wymyśliła w kościele xD
Jeśli się podoba komentować :)
Oliin;)

6 komentarzy:

  1. kościół wenę przynosi :D kocham tooo! lous i love you ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa znam to jak fajnie pomysły przychodzą w kościele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D ostatnio jakiś zboczony wymyśliłam w kościele .. :Dhahaha

      Usuń
  3. mmmm... rozmarzyłam się :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooooooo, ten jednopart to poezja.... xD
    Czekam na koleje!

    OdpowiedzUsuń